Képernyő.blog.hu

Ezen a blogon filmekről fogok beszélni,hogy mennyire tetszett vagy épp nem tetszett egy alkotás. Jók és rosszak egyaránt be lesznek mutatva és értékelni is fogom őket. Jó szórakozást kívánok a KÉPERNYŐ.BLOG.HU-HOZ :D

Kommentek

The Thing (A dolog)

2012.03.13. 19:26 :: Rookie15

 Ma megnéztem "A dolog" című filmet, és azt kell mondjam, hogy ez a film nagyon jól sikerült, nem tökéletes mert hát vannak kisebb hibái de hát melyik filmnek nincs?! :D Be kell vallanom hogy annyira nem rajongok a horror filmekért és kicsit tartottam is ettől a filmtől de végül is nem bántam meg hogy megnéztem.A történet kicsit ismerős lehet a scif fi rajongók számára, már sok filmben eljátszották ezt a "Lezuhan egy UFO és akkor rohanjunk vizsgáljuk meg az idegen létformát, az űrhajót, az anyakönyvi kivonatát, diákigazolványát :D stb." Szóval sokszor láttuk már ezt filmekben, de ez a film máshogy közelíti meg a dolgot, az idegenek is új külsőt kapnak a helyszín pedig a fagyos Antarktisz. Miután megszökött az űrlény és megkóstolja az emberi húst (mint az várható volt) egy "vírus?" fog elterjedni az emberek között. A főhős egy fiatal paleontológus nő Kate Lloyd (Mary Elizabeth Winstead) akit pl. a Végső állomás 3-ból ismerhetünk, és az egyik pilóta Sam Carter (Joel Edgerton) akit az Artúr királyban láthattunk 

 A színészekkel különösebb gond nem volt, a tudós ugyan olyan fafejű volt mint általában és tényleg csak az izgatta hogy ez a tudományos felfedezés halhatatlanná tegye és hogy még több dolgot tudjon meg látogatónkról. A szinkron is jó volt nem zavart különösebben de mondjuk olyan sokáig nem is tudtam élvezni az egyes szereplők alakítását mert hát hamar a tápláléklánc tagjaivá váltak. :D Az idegenek gyönyörűen ocsmányak voltak bár néhol ez már egy kicsit röhejessé fajult legalábbis szerintem :D, a filmben nem sok zene hangzik el talán csak akkor hallottam mikor egymást vizsgálgatták, a vége kicsit előre látható volt de ennek ellenére sok meglepetést tudott nekem okozni a film. Én csak ajánlani tudom igazából sok negatívumot nem tudok mondani erre a filmre talán csak az idegenek külsejét illetően amit már említettem de ez se olyan nagy gond. Egy szóval ez a film jó nézzétek meg, nem fogjátok megbánni :)

10/9
 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thescreen.blog.hu/api/trackback/id/tr234314834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása