Képernyő.blog.hu

Ezen a blogon filmekről fogok beszélni,hogy mennyire tetszett vagy épp nem tetszett egy alkotás. Jók és rosszak egyaránt be lesznek mutatva és értékelni is fogom őket. Jó szórakozást kívánok a KÉPERNYŐ.BLOG.HU-HOZ :D

Kommentek

Rejtélyek szigete

2012.04.07. 15:21 :: Rookie15

 

 Íme itt a 2. film "bemutatóm"!

 Nemrég láttam Nicolas Cage-el a Rejtélyek szigete című filmet. Megvan DVD-n és már párszor eldöntöttem hogy megnézem, de még csak most jutottam el odáig hogy elővegyem és megnézzem. A történet egy szigeten játszódik, amit az ott lakókon kívül senki sem ismer. Ide érkezik Edward Malus a rendőr, mivel volt felesége Willow hirtelen újra feltűnik és megkéri volt férjét hogy segítsen neki, ugyanis a lányuk eltűnt a szigetről.
 

 A történet így elsőre nem tűnik túl izgalmasnak, főleg miután rájövünk hogy szinte csak nők élnek a szigeten, de nekem már az elejétől fogva felállt a szőr a hátamon ettől a filmtől. Látszik az ott lakókon hogy nem teljesen ép elméjűek, plusz még az a zene ami végig megy a film alatt, egyszerűen fantasztikus volt. A film nekem nagyon tetszett, Cage is jól játszott, de szerintem a legjobb szereplők a nők voltak, ez főleg a végén látszott meg, ami fantasztikusra sikeredett, én legalábbis így vélem :D  

 Így összegezve nem volt rossz, mint mondtam nekem bejött ez a film, de sajnos közel sem volt olyan jó mint amit vártam, ezért kicsit csalódott vagyok. (A fegyvernepper jobban tetszett :D)


 Szerintem egyszer meglehet nézni, veszíteni valótok nincs.

10/7

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thescreen.blog.hu/api/trackback/id/tr864369724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása